close

  • Być wiernym Ojczyźnie mej, Rzeczypospolitej Polskiej
  • USŁUGI PRZYJMOWANIA WNIOSKÓW WIZOWYCH

  • 9 stycznia 2015

    Zamówienia publiczne

     

    Usługi przyjmowania wniosków wizowych, znak: AMB.PEK.74.1.2015

     

    NUMER ZAMÓWIENIA                                                AMB.PEK.74.1.2015

    DATA PUBLIKACJI                                                        2016-03-08, godz. 16:18 (czasu lokalnego)

    TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIANIA                          przetarg nieograniczony

    WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)               75211110 – 2 – usługi konsularne

    RODZAJ ZAMÓWIENIA                                               usługi

    OSOBY DO KONTAKTU                                                Radosław Wawrzyniak, Piotr Filipowicz

    KONTAKT                                                                         e-mail: pekin.amb.wk@msz.gov.pl

     

     

    OPIS ZAMÓWIENIA

     

    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przyjmowania wniosków wizowych w rozumieniu art. 43 Wspólnotowego Kodeksu Wizowego na rzecz Zamawiającego – Ambasady Rzeczypospolitej Polskiej w Chińskiej Republice Ludowej oraz na rzecz Konsulatu Generalnego RP w Szanghaju, Konsulatu Generalnego RP w Kantonie oraz Konsulatu Generalnego RP w Chengdu, których maksymalną liczbę szacuje się na nie więcej niż 111 000 wniosków wizowych przyjętych w okresie 3 lat od momentu rozpoczęcia świadczenia usług.  

     

    Załączniki:

     

    2016-03-08

     

    Uzasadnienie zamówienia publicznego (plik PDF)

    Ogłoszenie o zamówieniu (plik PDF)

     

    2016-03-14

     

    Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (plik PDF)

     

    2016-03-18

     

    Załączniki do SIWZ w wersji edytowalnej (plik WORD)

     

    2016-03-25

     

    Wyjaśnienia do SIWZ (plik PDF)

     

    2016-04-11

     

    Wyjaśnienia do SIWZ (plik PDF)

     

    2016-05-19

     

    Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej (plik PDF)

     

     

    Drukuj Drukuj Podziel się treścią: